arfnjm arfnjm .

arfnjm

اهميت طراحي سايت بيمه و نرم افزار هاي مالي :

يكي از اقدامات موثر و مفيد در امر بازاريابي و ورود به دنياي ديجيتال داشتن وب سايت در زمينه كاري و تخصصي شماست. در صورتيكه كسب و كار شما در زمينه بيمه مي باشد و يا دفتر بيمه داريد و به دنبال راهي مناسب براي ارائه خدمات بيمه مي باشيد. با داشتن يك وب سايت بيمه حرفه اي مي توانيد خدمات بسياري به مشتريان خود ارائه دهيد. قيمت طراحي سايت بيمه بستگي به بسياري از پارامتر ها دارد و همچنين امكانات وب سايت بيمه شما . 

از طريق طراحي سايت بيمه مي توانيد شركت بيمه خود را مديريت نماييد و مشتريان بيشتري جذب كنيد همچنين بدون هيچ محدوديتي مشتريان و مخاطبان خود را از توانايي ها و فعاليت هاي شركت خود با خبر سازيد و بصورت آنلاين با مشتريان در تماس باشيد.

يكي ديگر از راه هاي منسب و كاربردي براي افزايش كيفيت كارها و امور مالي و مديريت حساب ها استفاده از نرم افزارهاي حسابداري است. نرم افزار حسابداري شركتي باعث نظم و يكپارچگي امور حسابداري شما خواهد بود . براحتي مي توانيد حساب هاي مالي خود را از راه دور مديريت نماييد و امنيت حساب هاي مالي خود را حفظ نماييد. حساب هاي كاربري مختلفي مي توانيد داشته باشيد و اجازه دسترسي بدون اجازه مدير قرار دهيد. از ديگر امكانات نرم افزار هاي حسابداري تحت وب مي توان به موارد زير اشاره كرد:

ارائه گزارشات مختلف انبار و انواع كالاها

قابليت و امكان تنظيم كد هاي پيش فرض بصورت دلخواه

قابليت ثبت قرارداد، پيش فاكتور و فاكتور و تعديلات فروش

امكان دسترسي هاي مختلف مديران و كاربران

امكان ثبت مشخصات افراد

اعلام سر رسيد چك

بطور كلي نرم افزارهاي حسابداري تحت وب ابزارهايي هستند كه براي كار با آن ها به اينترنت متصل مي شويم و تمامي حساب ها و هزينه ها و درآمد ها را ثبت مي كنيم. با استفاده از نرم افزار هاي تحت وب مستقل از مكان و زمان به حساب هاي خود دسترسي داريم و عمليات مالي را با سرعت بيشتر و دردسر كمتر انجام دهيم. قيمت نرم افزار حسابداري متناسب با نياز شما و امكانات نرم افزار حسابداري متغير مي باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۵:۱۴ توسط:sara hoseini موضوع:

دنياي جذاب و كاربردي وب و نرم افزار هاي تحت وب :

نرم افزار هاي تحت وب به علت دسترسي بالا و صرف زمان كمتر در انجام كار ها بسيار پر مخاطب و كاربردي هستند. نرم افزار هاي تحت وب بر خلاف نرم افزار هاي تحت ويندوز حافظه بيشتر و امنيت بالاتري دارند. يكي از نرم افزار هاي تحت وب نرم افزار هاي حسابداري هستند كه براي كسب و كارهاي گوگناگون و رسيدگي به امور مالي و حسابداري شركت مورد استفاده قرار ميگيرند. به عنوان مثال نرم افزار حسابداري توليدي مي باشد كه زير مجموعه نرم افزار حسابداري شركتي است. اين نرم افزار در واقع برآورد دقيقي از هزينه‌هاي پيش رو براي توليد يك محصول مي باشد كه با تخمين ميزان ريسك پذيري مراحل ساخت محصول، قيمت دقيق محصول را بدست مي‌آورد.

يكي از مسائل مهمي كه مدير هر كسب و كاري براي كسب و كار خود در نظر دارد بحث هزينه هاست.  قيمت نرم افزار حسابداري بسته به امكاناتي كه مي خواهيد و كسب و كار شما متفاوت است. براي يك نرم افزار حسابداري بهتر است دسترسي هاي مختلف داشته باشيد . سطح دسترسي براي مديران و سطح دسترسي براي كاربران آن شركت.

از ديگر اقدامات موثر در افزايش مخاطب و توسعه كسب و كار در حوزه كسب و كارهاي اينترنتي، طراحي و ساخت وب سايت مي باشد. طراحي سايت بايد پارامتر هاي مختلفي را دار باشد از جمله اينكه يك طراحي سايت حرفه اي مي بايد طراحي زيبايي داشته باشد و امنيت بالاي وب سايت نيز از ديگر پارامترهاي مهم است چراكه شما اطلاعات بسياري در وب سايت خود دارد . قيمت طراحي سايت نيز از ديگر مواردي است كه مخاطب در نظر دارد تا بتواند با هزينه كمتر و با صرف زمان كمتري وب سايت مناسبي داشته باشد به عنوان مثال اگر شما زشك هستيد حتما بدنبال طراحي سايت در زمينه پزشكي هستيد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه قيمت طراحي سايت پزشكي شما به پارامتر هاي بسياري وابسته مي باشد از جمله آن ها سرعت سرور، امنيت وب سايت، سئو وب سايت ، طراحي زيبا و كاربر پسند و بسياري پارامتر هاي ديگر مي باشد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۹:۱۴ توسط:sara hoseini موضوع:

مزاياي نرم افزار حسابداري پيمانكاري براي كسب و كار شما :

اگر صاحب شركت پيمانكاري هستيد و براي مديريت حساب ها و امور حسابداري با مشكل مواجهيد يكي از را حل ها استفاده از نرم افزار حسابداري پيمانكاري است . با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد كليه حساب هاي مالي حسابداري خود را مديريت نماييد و دسترسي هاي مختلف براي كارمندان و مديريت قرار دهيد . نرم افزار حسابداري پيمانكاري را حل مناسبي براي مديريت پروژه هاي پيمانكاري شماست و باعث نظم در سيستم حسابداري شركتتان خواهد شد.

ويژگي هاي مهم اين نرم افزار شامل موارد زير است :

مديريت يكپارچه اسناد تجاري و پيمانكاري

گزارش دهي به حسابداران

محدود نمودن دسترسي كاربران

ثبت قراردارد، فاكتور و پيش فاكتور و تعديلات فروش

ثبت حساب هاي بانكي و دسته چك ها

ارائه گزارشات پيشرفته

محاسبه جزئي حساب ها براي گزارش بهتر وضعيت شركت

قابليت استفاده چند كاربر بصورت همزمان

اين نرم افزار ضمن حفاظت از اطلاعات شما و حساب هاي ماليتان امكان به اشتراك گذاري اطلاعات ميان شركت ها و شركا را نيز به همراه دارد . همچنين اين نرم افزار به انواع دستگاه هاي ديجيتالي متصل مي شود و شما با خيالي آسوده در هر مكان و زماني مي توانيد به حساب هايتان دسترسي داشته باشيد. براي داشتن بهترين نرم افزار حسابداري بايد نرم افزار شما امنيت بالايي داشته باشد و كليه شرايط و امكاناتي كه در مورد نرم افزار حسابداري گفته شد را دارا باشد. نرم افزار هاي حسابداري تحت وب بر خلاف نرم افزار هاي تحت ويندوز حافظه بيشتري دارند و حافظه شان وابسه به پايگاه داده مي باشد و همچنين شما در هر مكاني كه باشيد مي توانيد براحتي دسترسي داشته باشيد و حساب هاي مالي را از راه دور برسي كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۶:۱۶ توسط:sara hoseini موضوع: